tirsdag 1. februar 2011

STELLEVESKE BESTILT... BEDRE SENT ENN ALDRI!

Dette skulle selvfølgelig vært gjord før bollemor ble født, men så har jeg ikke klart å bestemme meg før jeg nå har et veldig stort behov for stellebag. Det begynner jo å bli litt pikkpakk vi skal ha med oss når vi er ute. Bleier, våtservietter, skift, drikkflasker til oss begge, mat etc etc...
Petunia Pickle Bottom sine bager er bare helt nydelige. Jeg bestilte fargen Bergamot Roll fra Baby Browns. Gleder meg til den kommer, tror den passer fint med brunfargen på TFK vognen vår. Pluss at den har litt rosa i seg som matcher den rosa Troller bagen tulla ligger i. Gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Så fin stelleveske! Den passer sikkert vogna perfekt.
    Vi hadde hyggelig barseltreff i går, og savnet selvfølgelig dere! Håper vi sees snart!
    God helg :-)

    SvarSlett
  2. Ja det var synd vi ikke kunne komme. Strategi møtet på jobben gikk ikke bra for å si det sånn, he he, jeg er helt bortreist i hode så jeg hadde veldig lite vettugt å komme med. Men greit å være innom kontoret en tur og snakke med kollegaer, man får en liten reality check. Livet utenfor mamma-boblen kommer jo snart... Håper vi sees snart!!

    SvarSlett