fredag 11. februar 2011

Pappa tar over


...resten av dagen! Mor skal reise og hjelpe tante Konfirmant til skoleballet!! Det skal pyntes og sminkes, og tullemor skal være hjemme med pappa. Ellers tror jeg ikke jeg får konsentrert meg i det hele tatt. Det kreves mye oppmerksomhet fra tullemor om dagen, og av og til er det ikke så lett å sove om dagen og da er det mye sutring. Akkurat nå sover hun som en dupp i sengen sin, som er selveste Kili sengen. Skal blogge om den senere, denne uken har blåst forbi, akkurat som det gjør ute. Usj, for en snøstorm! Ikke noe trillevær, nei.

Men nå er det helg, og vi GLEDER oss!!! Og neste uke er det bursdags uke, og mor i huset ønkser seg hvite Lexington håndklær (rosa til tulle) og krus fra Pip Studio (med fugl på) i alle fargene; rosa, beige og blå.


Ja takk, begge deler :)




1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se sengen!!

    At pappaene tar over litt er bare sunt, ikveld skal jeg faktisk i bursdag og så på byen! DET blir uvant, men etterlengtet og veldig moro!!

    Ha en fin helg :-)

    Klem

    SvarSlett