mandag 21. februar 2011

VI HAR KJØKKEN!!

Nye skapdører fra Ikea Lidingø, nye intergrerte hvitevarer, ny hvit/gråbeiset benkeplate, borte er flisene og igjen står en helsparklet hvitmalt herlighet. Herlig herlig herlig!!
Veldig fornøyd med hvitervarene, induksjon og ovn fra Siemens.


Slik så det ut når vi holdt på... Ikke gøy. Og det tok så enormt mye lenger tid enn det man skulle tro, det var ikke bare å sette på nye fronter nei. Vi har byttet ut skap med skuffer, satt demping på alle skap og skuffer, nye skap til oppvaskmaskin, komfyr og kjøleskap, ny list under overskapene som er gjordt smalere med en cm..... mange smådetaljer som tar tiiiiid.

Bildet fra prospektet. Mye er forandret...


5 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Og FOR en forskjell det gjorde da!!

    :)

    SvarSlett
  2. Åh, så fint! Er det ikke deilig å fikse i ny leilighet?!
    Likte den taklampa med sølv inni også! (Og litt misunnelig siden vi har sånne skråvegger som vi ikke får hengt opp slike lamper...!!) Måtte selge min Brunklaus-lampe, siden den ikke fikk plass... stikker litt i magen enda kjenner jeg!

    Åh.. superfin benkeplate:)

    SvarSlett
  3. Så fint! :)

    Lyst til å vise frem på OppussingsOnsdag neste uke?? :D

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint! Også så god plass dere har da! :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen!! Vi er superfornøyd, og ja kjempedeilig med masse plass! Vi har faktisk ikke rot lenger... Og jeg har plutselig fått lyst til å forbedre mine kulinariske evner, så nå skal det bli søndags-pai og all mulig slags deilige saker. En viss mann er veldig fornøyd med det, jeg har vært allergisk mot kjøkken og all dets aktiviteter tidligere.

    Vibeke; det er bare å bruke til oppussingsonsdag, syns det er så morsomt å lese de innleggene dine!! Si ifra hvis jeg skal maile deg bilder, jeg har jo gjordt slike med siden at det er vanskelig å kopiere.

    Det kommer nok mer fra kjøkkenet etterhvert også, har et par smarte løsninger som jeg skal komme med etterhvert.

    Hilsen Pia.

    SvarSlett