tirsdag 15. februar 2011

Smarte ting



Av og til kommer man over smarte ting. Ting som gjør hverdagen lettere liker vi, samt ting som er best i test... Og jeg tror jeg må ha meg en slik Reenberg duppedings til å ha i vasken. Kluter og svamper er ikke noe koselig å ha liggende fremme og slenge!! Kan kjøpes HER . Jeg har allerde bestilt min!!!

Det har blitt litt lite blogging, tullemor har blitt smittet av pappan sin og fått stygg hoste. Er slapp men har ingen feber. Hun er blid og god hele dagen, men trenger ekstra kos og hvile nå. Vi får håpe det snart går over, jeg sover veldig lett om dagen siden jeg er redd hun skal få falsk krupp. Men om det skjer har vi allerede vært igjennom slagplanen... Men  det var en koselig morsdag på søndag (fikk en veldig fin bluse fra by Ti Mo), samt Valentines i går som også faller på pappan sin bursdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar