søndag 7. mars 2010

Vinterferie og bloggfri

Vi har hatt vinterferie og det ble ferfor et opphold på bloggen.
Turen gikk til Trondheim hvor vi feiret pappas 60 års dag, sammen med bror, svigerinnne og to flotte nevøer. Det var stas!!

Farfar; ingeniøren som ble 60, er i full sving med å lage guttenes togbane.

Vi måtte selvfølgelig ut og leke, og med stor og god jakke, ble bollemagen holdt god og varm.

Gjett om det var stas å ake med onkel og faren sin ned bakken. Det var stor fart selvom det kanskje ikke ser slik ut. Her er bror på vei opp og ser på at det rases nedover.




Etterpå er det koselig å komme inn og lese bok med onkel.


Det ble litt titting i Trondheim by også, og jeg fikk tittet innom butikken CARMA som har så utrolig mye nydelige klær. Jeg kunne blakket meg totalt ut i den butikken.
Etter Trondheim var dro jeg og husbonden (onkelen i dette innlegget) til en hytte på Vikerfjell. Vi var der i to dager og hadde flott vær. Jeg glemte selvfølgelig kameraet mitt så jeg fikk ikke tatt noen bilder av det nydelige været og vakre naturen. Vi fikk gått noen ski-turer, og det var deilig.

Jeg må si jeg er i ganske god form om dagen, har mer energi enn tidligere og klarer mer. Jeg har bare litt vondt i halebenet mitt når jeg sitter, men det skal min kiropraktor-husbond hjelpe med med!!

Min lillesøster fylte 15 år på onsdag, jippi!!! Og i går var vi på Spellemannsprisen og så at Rybakken fikk Årets spellemannspris og Jan Teigen mottok hederspris. Så Vinterferien 2010 ble innholdsrik!! Phui...jeg trenger ferie :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar