søndag 21. februar 2010

16 uker

Jeg begynner å føle meg veldig stor, samtidig vet jeg at jeg ikke er halvparten så stor som jeg sikkert kommer til å bli. Det synes faktisk ikke så godt under klær, jeg ser bare ut som jeg har lagt på meg noe voldsomt.
Jeg har ikke begynt å kjøpe mammaklær enda. Bruker magebeltet mitt, men det sklir litt oppover, så når jeg bøyer meg ned er det stygt farlig for at jeg viser frem "rørlegger'n". Jeg har derimot handlet inn en del store bluser fra Fine ting på Byporten og Zara. Siden moten er slik at ikke ting skal sitte som pølseskinn lenger er det mye å velge mellom som har plass til en god og rund mage som bare blir større og større :)

1 kommentar:

  1. Du er en strålende 16 uker mage.
    Du blir nok ikke så stor vil jeg tro.
    Har du vært på ultra, eller er det uke 18??
    Får du en Jente???
    Forsvinner midjen din?
    Morsomt å følge med på din mage. Kjenner spenningen din igjen fra min tid som svanger!! ;O)
    Ha en fin dag og uke
    Hilsen fra Meg
    ;O)))

    SvarSlett