søndag 14. februar 2010

Vitaminbomber kom til meg!

Denne graviditeten tar virkelig på, jeg er konstant sliten og totalt uten futt og energi. Jeg har begynt med jerntilskudd, og tar tran hver dag, men det er ingenting som hjelper. Jeg har lenge ønsket meg en blender for å lage smoothies, jeg elsker smoothies. Spesielt nå som jeg bare har lyst på friske ting, og ikke sjokolade og søtsaker.
Vi kjøpte inn blenderen i går, en liten monstermaskin med 1200 watt. Vi lagde smoothies med det vi fant i kjøleskapet og fryseren; epler, jordbær og appelsingjuice. Kjempegodt!! Vi lagde en dessert også som var helt lik men med litt vaniljeis, og det var knallgodt!!
Gleder meg til å lage masse smoothies fremover!!!! Tar gjerne imot oppskrifter som må anbefales!!

2 kommentarer:

  1. Byt ut tran med Omega tre (Aye Q,) ta tre morgen og tre kveld, sammen med B vitamin og C vitamin 750. Spis mat hver tredje time, ikke mye, men slik at du hele tiden holder blodsukkeret stabilt... Drikk kokt vann, aldrig kalt. Og glem kaffi i en periode nå. Urte te er godt og sundt. Bare fin den rette... her kom det Masse info, fra en kostveileder som bare DATT inn på din blogg ;O))))
    Uten sukker , melk og hvis du klarer, hvetemel, vil du få en helt ny enargi rik dag, og et fantastisk svangerskap.
    Kos deg med svangerskapet. Og lag smoothies med eggeplommer og omega tre om du orker...(uten sukker, bruk banan feks.for å få søtere smak..) Da får du en fin Protein drikk, som gjør deg godt ;O)))

    Jeg har div. forslag. Men det blir kansje litt for mye for deg ;O))
    Men bruk bær uten sukker. og tilsett usukkret og uten syntetisk søtningsmidel, av juise.. blir alllltid godt. Ungene mine lever nesten av det om de kan. jeg bruker det som mellommåltid...
    Varm hilsen og lykke til;O)))

    SvarSlett
  2. Dette høres helt fantastisk ut, dette skal jeg jammen prøve!!!

    Tusen takk igjen!!

    SvarSlett