tirsdag 9. mars 2010

En liten tulle....

Vi har vært på den ordinære ultralyden i uke 18. Lille bolla ville først ikke være med på dette og hadde gravd seg godt ned i bekkenet mitt, hvor hun lå godt sammekrøpet i fosterstilling og sov. Så jordmor tok ultralyd-dingsen sin og kjørte den hardt rundt på magen for å vekke henne.
Det endte med at jeg måtte reise meg opp og drikke isvann (au, fikk vondt i hodet -lollipop head). Det vekte lille bolla og hun ble mer og mer medgjørlig etterhvert. Vi fikk tatt alle målene som skulle til, alt så bra og normalt ut!! Til sist skulle vi få se om dette var en liten guttebass (som jeg har vært skråsikker på), eller om var en liten prinsesse.
Til min store overraskelse så jordmor at dette så ut til å være en liten jente, jordmor sa at hun ville bli meget overrasket om det viser seg å være en gutt når den kommer ut. Jordmor sa at det var 75% sikkert at dette er en liten tulle-mor! Men små jenter er mer beskjedne enn gutta, og vil helst ikke vise nederdelen sin, jordmor sier det er lettere å stadfeste når det er gutter, de bruker som regel å vise sine edlere deler mer vellvillig frem.
Dette regner vi med blir vår siste ultralyd, vi har jo hatt 3 allerede. Nå skal tullemor få hvile seg, og vi gleder oss til å treffe henne i august. Nå begynner navnedebatten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar