lørdag 13. mars 2010

Fransk Manikyr (del 1)

Det er helg og da må man jåle seg litt... :) Det liker jeg! Jeg har vanligvis veldig sterke negler, men nå som jeg er gravid er super sterke!!
.
Jeg begynner med Creative Nail Design "Stickey" som er underlakk, den er klissete så neglelakken som kommer oppå sitter bedre (tro meg det funker, neglelakken holder lenger!).
.
Derretter er det å legge Creative Nail Design "#109 Cream Buff" på tuppene. Når det er ferdig ser det skikkelig ujevnt ut. Lakken må tørke godt før neste steg.
.
Da bruker du Nail polish remover pen. Det er en neglelakkfjerner penn som du bruker for å rense opp den hvite franske kanten på neglen. Lag en fin klar 'smile-linje' for å rette opp den hvite kanten.
.
Så er det to lag med Seche "Rose", som er en kjempefin lys rosa lakk uten skimmer eller noe.
Avslutt med Seche Vite overlakk som er verdens beste overlakk. Den får alle neglelakk lagene til å tørk tvers igjennom. Og lakken holder mye lenger!! Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar