lørdag 27. mars 2010

Savner England, og Bournemouth!

Vi bodde 3 min gåavstand fra stranden, og gikk ukentlige turer langs denne promenaden. Gjett om det var deilig på sommeren!!!

I fem år bodde vi i strandbyen Bournemouth, på Englands sørkyst. Min mann fikk seg en kiropraktor utdannelse og jeg tok Bachelor i Business og Master i Human Resource Management. Tiden var fyllt med studier, festing og utforsking av Englands sør idyll!! Mange kjenner Bournemouth som et sted som man dro på språkreise til. Det er utrolig flott å studere der, og vi savner de 5 årene vi hadde der veldig!! Vi har fremdeles kontakt med mange av våre venner, og mannen min driver en klinikk i Oslo med sin studievenn fra Bournemouth tiden. Bornemouth anbefales som studiested, både AECC (Anglo European College of Chiropractic) og Bournemouth University.

Må si jeg savner shoppingen og; Topshop, Karen Millen (til en langt rimeligere pris enn på Paleet i Oslo), Monsoon etc etc.... Listen er lang!! Vår blogg fra tiden; Bournemouth Bloggen (her) .

1 kommentar:

  1. Åååå jeg bodde 4 år i KENT!!!
    Kjenner meg igjen. Jeg savner også iblant alle mulighetene jeg hadde... Jeg tok med meg mitt første barn til England, og gikk på Universitetet der!!
    Utrolig hva man klarer selv med barn utenfor magen og;O)
    Går det bra med deg og din mage? den vokser seg fin ser jeg!!
    Ha en fin helg ;O)

    SvarSlett