mandag 14. mars 2011

Å HOLDE SEG VARM



Kom over det flotte islandske tradisjonelle mønsteret Lopapeysa. Farmers Market som man kan få kjøpt via Icelandic Marked, ser bare helt fantastiske ut. Ser at Ella har denne og er super misunnelig!! Tror kanskje jeg skal investere litt i en slik cardi, vi skal jo bruke vår nye store veranda masse i tiden som kommer; påske, vår, sommer, høst... og det kan fort bli kaldt utover kvelden. Tror jeg har unnskyldningen klar allerede... :) Hilsen en frysepinne

4 kommentarer:

  1. det var en utrolig fin genser og cardigan!

    SvarSlett
  2. Superfin cardigan og genser - løp og kjøp! Det er som du sier...perfekt bl.a. verandabruk.

    Så fin heading du har fått!! Tullemor er så utrolig søt!

    SvarSlett
  3. Jeg mente; perfekt til bl.a. verandabruk.
    Men ser ut som den kan brukes til mye mer! En god investering med andre ord!

    SvarSlett
  4. Så koselig at du viser til bloggen min, Pia:) Jeg er så glad i denne cardigan og bruker den hele tiden. Absolutt verdt investeringen!! Så fint du har fått det her inne på bloggen din! Jeg må få noen tips av deg tror jeg. Håper dere koser dere i solen! Jeg måtte hente storebror fra bhg i dag pga feber, men håper virkelig at det er forbigående og at vi kommer oss på fjellet i helgen. Hei så lenge!Ella xxx

    SvarSlett