søndag 13. mars 2011

Å forandre litt


Forandring fryder, er det ikke så det heter. Litt oppdatering må jo skje på bloggen her innimellom. Har hatt en liten mimrestund, sett på den enorme kroppen (dvs magen, rumpe etc etc) som var meg på slutten av graviditeten, og sett på hvor utrolige bitteliten lille tullemor var. Vi var og hilste på vårt nye familimedlem på fredag, og han var sååååå liten. Men tullemor var akkurat like liten da hun kom til verden; 3170 gr og 50 cm lang. Jeg trodde aldri at jeg skulle glemme det, men det hadde jeg ja. Veldig koselig med familie, og at den blir større!! Det liker vi, hvert barn er et lite mirakel. Mitt lille mirakel ligger og sover i sengen til mor og far! Og der sover hun så godt!!

God kveld i stua!


1 kommentar:

  1. Så utrolig fin header! Artig ide :-)

    Ja de vokser SÅ FORT.. huff, vi glemmer tydeligvis fortere enn vi skulle tro!

    SvarSlett