onsdag 9. mars 2011

En god latter...


Jeg skal kjøpe meg Iphone 4...snart!! I mellomtiden, når jeg trenger en GOD latter, går jeg HIT!!!!!! 

Har blitt litt lite blogging i det siste, merker nå at vi har lagt opp et litt stramt program med babysvømming, babysang, to superkoselige barselgrupper (vi har vært så heldige) og fine venninder som er i permisjon som vi har lyst til å henge med. Når vi har så mange koselige mennesker å ha det gøy med så blir det liten tid til å være hjemme og blogge. Og komme i orden etter innflytting for den sags skyld... vi har fremdeles pappeske som salongbord, og sjenkene er så vidt begynt å pusses på.  Og vi har bodd her i ca 6 uker så man skulle trodd at vi hadde kommet lenger, men vi er så busy busy!!! Men snart skal vi komme sterkt tilbake!!

1 kommentar:

  1. ha ha ha ha!
    Vi har mye å gjøre vi i permisjon;) Og dere med ny leilighet i tillegg... ting tar tid! Men det blir nok kjempebra til slutt. Lekre stoler dere har kjøpt! Og finfin klokke! Trenger faktiske en ny klokke på vegge vi også - den forrige datt ned og knuste i mange knas. Smijern gjør jo ikke det... hmmm noe å tenke på. Kanskje jeg skal titte innom butikken selv.

    SvarSlett