torsdag 22. juli 2010

Væromslag

I dag har jeg vært hos legen og gikk meg en laaang tur i sentrum etterpå. Og det var glovarmt, kjempehett, over 25 grader i sola. Jeg føler jeg holder på å koke over innvendig. For å beskytte meg litt fra varmen datt jeg innom Krogh på Majorstua, og jammen ble det ikke nye solbriller på meg. Fordi jeg hadde glemt mine hjemme, det var knall-sol ute, og jeg har lenge hatt lyst på Ray Bans med gull og brune glass, og jeg skal jo tross alt trille masse fremover, og da må man ha bra solbriller (!!!) . Veldig fornøyd har jeg da trasket rundt i byen med mine nye fine solbriller på.
Ca 15. min etter at jeg kom hjem, forsvant sola og de 25 varmegradene, og det regnet katter og hunder sidelengs. Og alledere nå har det gitt seg, ca 10 min etter at det startet.

Varmen er overveldende når man er høy-gravid. Må si det ikke er den beste tiden å gå høygravid på. I kveld skal vi grille hos venner, og jeg håper det blir overskyet.... Egentlig ikke lov å si dette høyt, men jeg er litt ferdig med sommeren.... Men jeg skal fortsatt bruke solbrillene mine!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar