lørdag 31. juli 2010

Vi maler med Chanel

Lørdagssyssel: male stuen! Eller en fonvegg/vonvegg som det så fint heter. Jeg maler med Jotun Sense, og har alle vinduene på vidt gap. Det er ikke ofte jeg tar utgangspunkt i farge i en neglelakk, men det har jeg gjordt nå. Ville ha en grålilla farge, og da ble det sommerens store slager Chanel 505 Particulière :
Fargen jeg endte på heter 3005-Y80R, og er litt lysere enn lakken. Nå venter jeg på å male strøk nr 2! Kommer med oppdatering når alt er på plass :)


post signature

2 kommentarer:

  1. Fine fargen! :))))


    Den kremen jeg bablet om heter inotyol. Super på såre stumper. :)

    SvarSlett
  2. Heeerlig!
    Er inne på tanken selv, å bruke 505 som utgangspunkt på et skjermbrett!
    Ble ikke mindre overbevist av denne lekre veggen :)

    SvarSlett