onsdag 18. mai 2011

MIN FØRSTE 17. MAI



Det var stor stas på 17. mai. Musikk, ballonger, barn, latter og lek gjorde inntrykk på lille tullemor! Kledd i drakt strikket av mormor, så var hun klar for fest!! Her med mormor i Vest-telemark stakke.




Alle søljer måtte plukkes på, veeeelding interessant. Her må pappas søljer studeres litt nærmere. Pappa har Fana bunaden. Veldig fin!!




Og jeg hadde pyntet meg på håret så godt jeg kunne.... Vognen utstyrte vi med flagg!



Nå har vi nettopp kommet hjem fra babysvømming. Tullemor begynner å få skikkelig dreisen på dykkingen. I dag ble hun sklidd ned en sklie rett ned i vannet... Kom langt under vann men jeg dro henne fort opp. Ellers går alt bra, og dykke fra kanten er morsomst. Men vi tok også torpedo-dykk i dag hvor hun  ble sent fra svømmelærer til meg under vann. Gikk superfint det også!!!

God onsdag til dere alle!


2 kommentarer:

  1. Så nydelig tullemor var i flott kjole:)
    Vi koste oss masse på dagen i går, håper dere gjorde det også!

    SvarSlett
  2. Søt jente i flott kjole! Er så søtt med strikke plagg. Ser ut ut at dere hadde en flott 17 mai.

    Fin kveld videre!

    SvarSlett