lørdag 21. mai 2011

Fin lørdag



Jeg og tullemor er hjemme alene i helgen da pappa er på guttetur. Vi jentene har hatt en liten shoppingrunde med litt nye jeans, joggebukse, genser, jakke og diverse. Men bare til lille tulla da, ikke mye shopping på meg om dagen. Har fremdeles igjen å ta av de sisite 5 babykiloene... Men det hjelper vel lite når jeg nettopp har klart å dytte i meg en gigantisk sjokolade... Nei, nå er det sjerping.... Jogging hver kveld når papsen kommer hjem, bare salat med kylling eller fisk til måltider, slutt med is og sjokolade!!!




Blomstene fikk jeg av mannen fordi jeg har vært så flink til å pusse opp :)
Pusset og malt karmer og vinduer, lister og alt mulig småpirk. Flink jente! Det må jo bare gjøres, og fremdeles føler jeg at mye står igjen.




Når blomstene synger på siste vers, trimmer jeg de ekstra korte, setter de i varm vann med blomstermat i, i Finn Schøll boble vasen. Fin fint!!


God lørdag!






1 kommentar:

  1. Utrolig fine blomster, men for en fantastisk fin vase..! (Skal fortelle mannen i huset her om at du har fått blomster, kanskje det smitter over;))

    SvarSlett