fredag 28. mai 2010

Jobbreising

Å reise med jobben begynner å merkes på kroppen. Jeg ønsker ikke å fly ettersom det var så ubehagelig sist gang, så jeg tar tog rundt i Norge i stedet. Denne uken har jeg vært på Oppdal, og på veien over Dovre så jeg moskus!!! En moskus stod helt inntil toglinjene og hoppet litt skremt bort når vi kom. Toget sakket farten veldig så det var aldri noe fare, og konduktøren annonserte over høytaleren at det stod en moskus på venstre side. Har aldri sett moskus før, men har vært en del i området, så dette var gøy!!

Ellers har det blitt lange dager, og dårlig med mat, dvs uregelmessig spising og ikke veldig sunt. Nå skal jeg slappe av i helgen, før jeg skal på ny tur på mandag igjen. Midt Norge står igjen for tur, og det blir mye tog og kjøring. Gleder meg til det er over!! Spesielt siden jeg blir så hoven i bena når jeg sitter så mye.


post signature

1 kommentar:

  1. Jeg har heller aldri sett moskus! Så kult! Men hva skjedde sist gang du fløy?

    SvarSlett