søndag 16. mai 2010

Gjør brudehåret ditt selv!!



Jeg er en skikkelig "gjør det selv"-jente. Jeg ville helst gjøre alt selv når jeg giftet meg, jeg føler jeg kjenner meg selv best og vet hva jeg liker og kler, ikke minst. Men jeg hadde veldig langt hår og ville ha det oppsatt, så jeg følte jeg burde gå til en frisør for å sette det opp. HVOR FEIL KAN MAN TA??!! Men dette er jo det alle anbefaler deg å gjøre... Jeg HATET brudehåret mitt. Jeg ville ha det løst og romantiskt, men oppsatt. Jeg hadde med bilder, vi hadde prøvetime (som var helt bortkastet siden ikke håret ble satt opp da), så jeg trodde jeg hadde forsikret meg. Jeg ble seende ut som en streng tante med dorull midt oppå hodet. Grusomt! Jeg var så satt ut at jeg ikke klarte å si noe til frisøren min. Jeg hadde fått dårlig tid og måtte sminke meg (ikke pokker om noen andre får sminke meg), og jeg måtte kle meg. I ettertid så skulle jeg selvfølgelig satt opp mitt eget hår selv. Med en del trening på forhånd er jeg sikker på at dette hadde latt seg gjøre. Men da hadde jeg ikke sett denne videoen om hvor enkelt det kan gjøres. Akkurat slik var det jeg hadde lyst til å sette opp håret mitt.... Bruder, den moderne kvinne kjenner seg selv best! Gjør det selv, ha kontroll, og spar 2000 kroner.

Hvis ikke linken virker klikk direkte til siden her.

post signature

1 kommentar:

  1. Jeg synes du var kjempe fin på håret, skjønner ikke hvorfor du var så uforbøyd?!? Men, men din mening teller jo selfølgelig mest for deg;). Klem<3

    SvarSlett