tirsdag 4. mai 2010

26+3 Svangerskapskontroll

I dag var vi på svangerskapskontroll på ABC klinikken, vår andre. Pappas første. Pappa fikk omvisning på føderommet og på et rom vi skal få være på alle tre! Jeg er veldig glad vi har valgt ABC, det er så betryggende å være der. Jeg håper jeg får føde i vann. Kanskje får tilogmed pappa ta i mot deg, lille bolla vår!!
På svangerskapskontrollen var det med en jordmor student. Hun fikk lov til å øve seg på meg, med å måle symfysen, og høre på hjertelyden. Jordmor studenten hadde aldri før hørt så sterk og fin hjertelyd, bolla lå helt perfekt for at alle skulle få høre. Etter litt ble det tydeligvis nok, og bolla sparket rett der hvor "lytterhornet" var, så studenten fikk den rett i øret. Studenten syntes det var kjempestas, mor ble veldig stolt, og pappa sitter og himler med øynene nå som han skjønner hvordan mamma jeg blir. Superstolt av alt bolla kommer til å gjøre, uansett hvor "ubetydelig" det er!! :)

Kommer du til å ligne på meg, lille bolle mor? Lurer på hvordan du ser ut !

1 kommentar:

  1. Hei hei<3. Så mosomt at dere var der du skal føde og så dere omkring<3. Jeg holdt på å le meg hjel da jeg leste at den lille bolla sparket til hjerte greia:P. Haha jaja. Klem klem fra tante pernille<3

    SvarSlett