mandag 25. januar 2010

Tapeter

Jeg har skikkelig guttefølelse, dvs at jeg tror denne krabaten jeg har hoppende rundt i magen min er en gutt. Og hadde den lille gutten hatt sitt eget rom i vår bittelille leilighet så skulle ha fått denne tapeten på en vegg. En jente kunne jo også ha den, men den er jo liksom blå da... Er den ikke stilig? Isak har masse morsomt av både tapeter og barneklær. Mange forskjellige trykk. Ta en titt.
Også må dere også se de utrolig flotte tapetene Emmeline har funnet, fantastiske! Pip pip, vil ha!

2 kommentarer:

  1. Hei.har du bestilt tapet fra den siden isak? veit du om deet går ann? :) veldig kul tapet.

    SvarSlett
  2. Hei
    Nei jeg har ikke bestilt den, men hvis du klikker på denne siden så får du opp leverandørene som fører isak så du kan ringe de. Lykke til!!
    http://www.isak.co.uk/index.php?main_page=page&id=2

    SvarSlett