lørdag 30. januar 2010

I skapet til en vordene mor


Nå har jeg snart like mange kremer til magen min, som jeg har til ansiktet.... Jeg har gått til innkjøp av oljen til Clarins som skal gjøre huden myk og elastisk så det er mindre sjanse for strekkmerker. Det står at man skal ta en kald dusj etter man har smurt på olje... nei takk. Oljen lukter riktignok litt sterkt, men jeg synes det er mer behagelig å ha den på enn at jeg skal skylle den av igjen. Og kalde dusjer kan jeg være foruten!!

Et annet vidunerprodukt er de fete kremene til Body Shop. De er billigere og man får de i mange forkjellige lukter. Regner med alle kvinner kjenner til disse. Jeg bruker min over hele kroppen, og på hendene om kvelden. Da lukter tilogmed sengetøyet deilig!

Alle småkremene mine i tuber har jeg i disse kjekke små kurvene fra Ikea. Jeg har all sminken min i en stor kurv, jeg liker å ha orden... :)


Det må være orden i skapet som gjør at jeg ser sånn nogenlunde menneskelig ut når dagen begynner. Og det må stå lett tilgjengelig så dagen ikke begynner med unødvendig offing og puffing fordi man ikke får tak i tingene sine eller ikke vet hvor de er. Uff, det hadde vært en sliktsom start på dagen! Man må gjøre det lett for seg selv. Skapet mitt er fra Ikea; Lillången veggskap.

1 kommentar:

  1. Hehehe... ting må ha sin plass...

    Jeg var sikker på å få merker, har gått opp en del tidligere og fikk da på hoftene, men selv om jeg kun smurte innimellom (babyolje etter dusjen, med våt kropp) fikk jeg ingen. :)

    Krysser fingre for at du slipper! :)

    Vibeke

    SvarSlett