lørdag 9. januar 2010

9+4: Første bilde!!

I går var jeg hos legen som skulle kjenne om svangerskapet satt i livmoren eller i en av egglederene. Dette skulle han bare kjenne med fingrene, men resultatet var at han ikke kjente det han skulle...og jeg ble selvfølgelig bekymret for at noe kunne være galt. Hysterisk, ja kanskje, men dette er veldig etterlengtet derfor ville jeg ha en eller annen form for bekreftelse. Svaret ble å bestille time på Oslo City legesenter for ultralyd på en lørdag.
Vi ble godt tatt imot av en kjempekoselig gynekolog, og undersøkelsen viste at alt var helt perfekt. Vi fikk se det lille bankende hjertet, og gjett om vi ble rørt både gravøren og jeg!
Gyn skrev i helsekortet mitt: 9/1-2010: UL: 1 vitalt foster CRL 32 mm tilsvarer 10 uker + 3 dager, fin hjerteaktivitet. Termindato 6.august 2010.
Jippi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar