søndag 14. august 2011

MORGENSTUND HAR GULL I MUNN



Helgen har fått ny mening nå som mor er tilbake i jobb. Plutselig skjønner jeg pappan som har kommet løpende hjem fra jobb, dytter mor til side for å overøse den lille tulla med kyss og klemmer, savnet er stort etter noen timer adskillelse. Tiden med min lille bebis er nå utrolig dyrebar!

Det er nå en ny tilværelse med barnehagebarn og jobb. Tullemor er ikke en liten baby lenger, men en liten jente som utvikler seg i rasende fart. Tiden er derfor kommet til at tullemor skal få en pause fra bloggen. Siden hun nå utvikler seg til å bli et unikt, lite menneske, skal hun få lov til å gjøre dette uten at det skal på det store verdensnettet. Vi skal lage en låst blogg hvor de nærmeste fremdeles har mulighet til å følge vår lille families hverdag og tullemor på nært hold, men denne bloggen skifter fokus. Ja det blir meg da, mamsen :) Først en graviditetsblogg, nå blir det mer om dette mammalivet som bare er ett år gammelt for meg..... Håper noen av dere fremdeles vil følge den ;)


Ha en videre deilig helg!!


1 kommentar:

  1. Hei! Lenge siden jeg har vært hos deg, men jeg vil gjerne følge deg videre jeg altså ;) Jeg har selv akkurat avsluttet bloggen, har vært lenge i tvil om hva jeg vil med tanke på barna, men nå er avgjørelsen endelig. De skal ikke blogges om mer. Det betyr at det nok ikke blir noe mer blogg på meg, i allefall ikke med det første. Men det er jo utrolig koselig å følge med på blant annet deg ;)
    Ønsker deg en god mandag!! Klem fra Ellen

    SvarSlett