onsdag 27. juni 2012

...OG VI ER TILBAKE!


Og hele 31 uker på vei med bolle nr 2, før jeg klarte å sette igang bloggingen igjen. Ikke har jeg tatt magebilder slik jeg gjorde forrige gang heller. Bortsett fra dette:



Dette ble tatt i ca uke 22, og det er det eneste jeg har tatt så langt.
Svangerskapene har så langt vært ganske like, bortsett fra at det er litt tyngre med nr 2 ettersom jeg ikke kan slappe av like mye som jeg ønsker. Det er jo en som skal ha kos, hentes i barnehage, ha middag, skiftes på, og i det hele tatt ha masse oppmerksomhet. Å løpe etter en 2-åring gjør også at vekten har holdt seg på et ok nivå. Etter 31 uker har jeg lagt på meg 8 kilo. Håper det ikke raser på nå på slutten.





Mamman   



2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake og gratulerer med nr 2 på vei :) lykke til i innspurten :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Skal ble flinkere heretter til å oppdatere!! Pia

    SvarSlett