fredag 24. juni 2011

KLATREMUS


Nå går tiden virkelig fort, og jeg føler jeg har liten tid til meg selv og blogging om dagen. Permisjonstiden nærmer seg slutten og jeg føler jeg har masse jeg må fikse og ordne før jeg sitter tilbake på kontoret. Men vi får uansett vært sammen med noen små venninder, og det var vi denne tirsdagen. En liten klatrer som tydeligvis inspirerte tullemor, for jeg fant henne slik under bordet, på vei opp på stolen. Hun har aldri klatrer før, men nå må vi begynne å passe på!!




Og hvordan endte dette? Jo da, med knall og fall... Men det gikk fort over, jeg var jo heldigvis der for å ta imot. Men i dag tidlig var det verre, tullemor klatret over meg i sengen vår og gikk med pannen først ned i gulvet, så nå har hun en liten Donald-kul i panna. Superekkelt, både mor og far ble veldig redde, men så fort gråtingen gikk over var det tydelig at hun ikke hadde hjernerystelse. Herretter skal det være helt forbudt å være i foreldresengen!!! Så nå må vi begynne å ta kampene om natten når tullemor mener at det morgen og vi skal stå opp; kl 3 om morgenen!!! Å nei du!




1 kommentar: